RompeRock Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er det i dag du skal til 2.gangsintervju/praktisk oppgave? Hvis jeg husker riktig, ønsker jeg deg masse lykke til )
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Ja, det er i dag den skjebnesvangre dagen er. Det stemmer nok. Siden jeg ikke sovnet før halv 3 i natt pga en liten våken sønn og ellers er nervøs som bare det så henger jeg ikke helt sammen. Men takk for lykkeønskninger:)
Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Lykke til! Tenk positivt og se for deg at det går supert..juhu;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg prøver. Men den praktiske oppgaven setter meg ut...
RompeRock Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Det går helt sikkert fint Utrolig hvordan man klarer å henge sammen når det gjelder. Og så vil det bli så godt å bli ferdig, og vite at du har gjort ditt beste
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Ja, det blir godt å bli ferdig. Men jeg ble så paff over at jeg skulle en gang til at denne gangen har jeg ikke klart å forberede meg så mye, for jeg vet ikke helt på hva nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå