Nora 82 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 er det rimelig å betale 1000 for en pent brukt simo kombivogn med ståbrett ,dyne,pute ? er vel det? noen som har erfarong med denne vogna?
Mammaen til Lillegutt Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Ja det vil jeg si er veldig rimelig om den er noen få år gammel. Men jeg ville vært skeptisk til en så billig vogn om den er nesten ny. Men er det du som selger eller kjøper? Jeg hadde nok ville fått sett bilder tatt i dag for å få se litt nærmere:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Det er rimelig det ja, De koster rundt 6000 ny. Problemet med simovognene er at de ofte er mye brukt og kan bli litt vel skranglete etter noen år. Så jeg ville vel ha tatt en titt på den før jeg kjøpte den selv om den bare koster 1000 kr.
fru lykkelig Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Vi kjøpte brukt simo kombivogn for 1000 kr. Den var brukt til to barn, men var veldig pent brukt. Har vært kjempefornøyd!!
HegeAE Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Dette kan eg skrive under på. Har ei Simo Championg Sportstrille. Den kjøpte eg når dattera mi var 1 år. Og den er godt brukt. Men, den kjem nok til å holde 1 barn til. Men, eg ville aldri ha solgt den for over 1000-lappen nei. For den har blitt godt skranglete ja. Men, den er like god for det. Så eg kjøper ikkje noko ny sporttrille. Men, kan hende at eg kjem til å kjøpe ei reisetrille denne gangen som eg kan legge heilt ned......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå