MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 er det her det liksom er mest aktivt? er inne på BV,også der er d liksom bare 2 forum å holde seg til,men her en det maange,blir lettere forvirret..hehe..
Mayken Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei og velkommen hit:) Er nok mest liv på skravlesiden og sikkert en del liv inne på kranglesiden også, men der er jeg aldri selv så skal ikke uttale meg så veldig skråsikkert. Ellers er her også forum for foreldre med barn i forkjellige aldersgrupper. Selv er jeg litt innom småtroll 1-2 år.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 heisann =) velkommen skal du være,du vil nok trives her =) er mange om beinet her inne så du vil nok få svar på det du lurer på =)
Imsdal 1976 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Velkommem:-) Fortell bittelitt om deg selv da:-) Jeg er 31 år,gift og har to småtroll på 1,5 år og 3 år.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hei, og velkommen hit :-) Her er det masse liv, men det kan til tider ta av (til de grader...) Så ikke la deg skremme, stort sett er det mange flotte og greie mødre (og noen fedre) her. Mest liv finner du her på skravle, men mange forum som sikkert kan passe deg. Småtroll med den aldersgruppen du tilhører, klubbsider, krangelside hvis du vil krangle, ammedebatt, barehagedebatt osv. Håper du vil trives :-)
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 ok,da får jeg nok være her;) jeg har også lagt merke til ett eget forum for aldre på foreldrene,så jeg er også på "Mødre fra 20-25 år" jeg kan jo fortelle litt om meg selv da,hvis noen er interessert; jeg kommer fra Akershus,og har en datter på 4,5 måneder<3 bor sammen med bf,og er hjemmeværende(for tiden iallefall) =) noen andre fra Akershus her?
askeladda Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Hei, hei og velkommen! Jeg er også fra Akershus (Skedsmo) og har en gutt på snart 10 måneder!
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Takk for varme vellkomster alle sammen=) koselig..
line_n & sara Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 velkommen! du hører forresten til novemberklubben!! gå inn på klubbsider i menyen til venstre!
MyBabyGirl Skrevet 2. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2008 åja,er det ett november forum her å? hehe,der ser du...masse her!!;p
mayaya Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Hei på deg! Velkommen til skravle, det er her det skjer!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå