Gå til innhold

Gullbryllup!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har mine foreldre vært gift i hele 50 år og det synes jeg er imponerende:-)

De skal feire på dagen idag med deilig lunsj med gode venner (siden de er pensjonister så går jo det supert) og til fredag skal vi ut og spise hele familien, og feire gullbryllup og 2-års dagen til lille rosa:-)

 

Det er noe trygt og godt med foreldre som holder sammen og som fremdeles har det hyggelig i hverandres selskap:-)

 

Hipp hurra for gull og glitter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er koselig når par kan få bli gamle sammen og feire 50 år og være glade i hverandre.

Fikk oppleve det med mine besteforeldre og det var kjempefint.

Mine egne foreldre fikk bare 27 år sammen, men hadde min far vært i livet ennå så kunne nok de ha gått for gull!

 

Sist, men ikke minst, så blir det stas å feire 2 års dagen til lille Rosa :o)

 

 

Skrevet

Ja, det blir koselig:-)

 

Hun digger jo langbord og fest, ung som hun er!

Skrevet

Så koselig da, vi tenkte å gå for gull vi også :o)) Skal bare leve leeeeenge først.

 

Tenk å ha vært gift med samme person i 50 år.... det er leeeeeeeenge.

Men så deilig det må være, så trygt.

 

Skal vi se.......jeg giftet meg da jeg var 31, Ha.... vi må da klare å leve til vi er 81 og 83......Da blir det gull på oss også :o)

(så sant vi fortsatt er gift da, men vi har nå ingen umiddelbare planer om å bytte ut den andre parten..)

 

 

Gratulerer med gull-foreldre!!

Og lille Rosa, men det er kanskje ikke før på fredag???

Skrevet

GRATULERER med mamma og pappa!!! Jeg blir helt rørt når jeg hører om gullbryllup, jeg. Synes det er så koselig!!

Mamma og pappa er på det 43. året nå, så da blir det vel en fest i denne familien også!! Det liker vi :)

 

 

Skrevet

50 år du... Ja, det er imponerende.

 

Da vi giftet oss så feiret begge besteforeldre-parene mine gullbryllup og foreldrene mine sølvbryllup det samme året. Det var litt spesielt :o)

 

Til sommeren blir det 16 år siden.... Jøsses, det var lenge siden gitt hehe.

Da har mamma og pappa vært gift i 41 år da... Tenker de også går for gull.

 

Jeg har jo tenkt å hoppe av racet, men en aldri så liten bronsje-medalje synes jeg da at jeg fortjener ;o)

 

 

Gratulerer så masse med gull-foreldre og med glitter-rosa på 2 år!

Tenker det blir en skikkelig fest jeg ja :D

Skrevet

Takk for gratulasjoner:-)

 

Ja det er noe spesielt når to mennesker holder sammen i tykt og tynt gjennom 50 år! Jeg blir imponert og varm inni meg kjenner jeg:-)

 

Og vi andre får legge til litt gull og diamanter i hverdagen, selv om vi aldri oppnår de 50;-D Koselig det også!

Skrevet

Så fantastisk!!! Sånn vil jeg også ha det når jeg blir på deres alder:-))) Kjempekoselig med eldre mennesker som stadig hygger seg i hverandres selskap. Skulle ønske mine foreldre var i samme situasjon, men det er de desverre ikke. Er fortsatt gift, men bare fordi det er mest praktisk. Stemmer i - hipp hurra for de lykkelige gullbryllup-feirende!

Skrevet

Gratulerer med foreldrene!

 

Mor og far har også feiret gullbryllup. De er nok ikke alltid så flinke til å hygge seg med hverandre, men på et vis så er de blitt veldig avhengige av hverandre. Et koselig minne fra gullbryllupfeiringen er fotografier av mor og far med barn, svigerbarn og barnebarn. Gøy å se hvor mange mennesker det er blitt utav at de fant hverandre den gangen.....

Skrevet

Hipp hurra for foreldrene dine :0)

Det er så godt å høre om lange ekteskap i disse skilsmisse tidene.

De har opplevd det de fleste drømmer om :0)

Kos dere masse på fredagen.

Skrevet

Nå har vi hatt en kjempekoselig ettermiddag hos de gamle:-) Der var fremdeles vennene på besøk og det var god stemning og mye latter:-) Det er så utrolig deilig å se at de igjen kan slappe av og kose seg etter alt som har vært de siste årene. Det unner jeg dem virkelig!

 

Og så måtte jeg skrive at det var fra engelen deres også på blomsterkortet.....det føles helt unaturlig å ikke nevne henne som bor i hjertene våre......det satt de stor pris på....

Skrevet

Hipp hurra for både gammel og ung!!!!

 

50 år står det virkelig respekt av! Blir skikkelig god og varm når man hører om sånt og får lyst til å vite fasciten?

 

Skrevet

Ja den skulle en vel hatt noen og enhver;-D

 

De ertet oss søsken for akkurat det idag, at de hadde bommet litt på oppdragelsen på det feltet;-D Eller at det rett og slett var oppfatningsevnen det skortet på.......

 

Men ett stikkord gjelder og det er HUMOR!!!! Lots and lots.......kan man le mye sammen, så er livet litt enklere å ta som det kommer....det var de skjønt enige om:-)

Skrevet

Ååååå. Så koselig - og romantisk! Det er en bragt å ta vare på hverandre i 50 år.

Artig at det blir to feiringer samtidig. Håper dere får det kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...