Gå til innhold

haha... mannen min ble lurt igår.... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

okey...sikkert veldig slemt av meg,men syntes det er fantastisk hvordan reklamen klarte å lure min kjære igår..

hvis noen av dere fikk med dere årets aprilsnarr fra statskraft så skjønner dere kanskje hva jeg mener..stjernekraft...

nå skal det sies at min kjære er kanskje bittelittepittelittemuligensnestenkanskjeLITT nerd på akkurat det punktet der...så i hele går når den reklamen stod på fikk jeg beskjed om å være stille for han måtte få med seg heeele reklamen...hehe..

selv satt jeg der bare og spekulerte på at det var rart at den ikke hadde gådd på tvn før 1 april..og at det hele virket som en dårlig aprilspøk..for gud hjelpe meg hvor mange dårlige forsøk det var i media igår..

og idag fant jeg en link http://www.statkraft.no/pro/om_statkraft/stjernekraft/index.asp

tihi...syntes den var litt god jeg......

og jaaaaaaaaadaaaa jeg vet..har elendig humor osv osv osv...men det driter jeg i!!

her sitter jeg og kjenner hender og føtter suger til seg veske og hovner opp, hormonene raserer kroppen min totalt, er tørst,trøtt,sliten,har halsbrann,bekkenløsning og har aller mest lyst til å finne senga...

så vet du..jeg nyyyter hver minste antydning til humor jeg..uansett hvor dårlig den enn kan være ;-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Godt du fikk en god latter! :-)

Jeg fikk desverre ikke lurt noen i går..

Skrevet

ti hi knise litt...

nei,nu blei han lurt igjen gitt..hehe...

fortalte han igår kveld at det hele var en aprilspøk,noe han først hadde vanskelig med å tro..men til slutt gikk han med på det...

nå kom reklamen igjen på tvn..hehe.. HAH sa han bare til meg "ser du det var ingen aprilspøk" ler han til meg når det hele starter...så går det et par sekunder før de sier på tv " foreløpig er dette ikke mulig og kun en aprilspøk..."

hehe....han er så søøøt!!! :-D

Skrevet

kunne blitt farli å bade med all denne trådløse strømmen;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...