Trulte76 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Men jeg grur/gleder meg..skal være der halv ti, så skal faktisk kjøre snart..kjenner jeg blir helt rar i kroppen..for jeg både gruer meg og gleder meg ..
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Så koselig! Lykke til! Selv gruet og gledet jeg meg veldig da jeg skulle. Det er jo som regel veldig koselig da, men det er litt greit å være forberett på at de kan finne noe, er jo derfor vi går på ul. Og så lenge vi er forberedt tror jeg vi tåler beskjeden hvis det skulle være noe. Men mest sannsynlig er alt veldig fint med den lille. håper du får vite kjønnet hvis det er det du vil, og hvis ikke.....så er det veldig spennende å ikke vite...... Vi valgte å ikke vite, og stor fornøyd med det...... Lykke til!
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 å så gøy!!:)endelig er dagen her ja! hehe.. har du noen følelse på om det er jente el gutt??
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Wiiihiii,det skal jeg også...Men sent på dagen.Gleder meg villt og synes tiden går sååå sakte!!
Trulte76 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Hei hei da har jeg vært på UL Alt så bra ut. terminen ble flyttet til 29.aug. hadde termin 26.aug. Var sånn med de to første også..ble flyttet 2-3 dager frem der også Ja jeg ville vite kjønn, men var ikke krise visst jeg ikke fikk vite det. Jeg hadde en følelse på jente frem til i går..da følte jeg meg brått usikker. Og i natt drømte jeg at jeg fikk vite det var gutt.. Så da jeg spurte om hun kunne se det, så skulle hun prøve å se, men han lå så sammen krøket at hun fikk ikke sett..men da hun drev å for over den lille kroppen, så strekte han ut føttene..jeg så selv det var noe som stakk opp der hehe..så sier hun, er det noe som stikker opp der tru..og hun sa at det kunne være en gutt vi fikk Når de ser det sånn bruker de å si gutt, men 100% sikker er det ikke da. Og mente navlestrengen var lengre oppe.. Så var muligens en tut som stakk opp da han strekte seg hehe.. Blir veldig rart for meg, for jeg har 2 jenter fra før..så er litt uvirkelig med en gutt hehe..da må jeg ha masse nye klær hihi..for jeg har jo mye jenteklær jeg da. Har noe nøytralt heldigvis, så noe får jeg brukt om igjenn. Dette er vår første fellese..han har en sønn fra før og jeg to jenter..så han kommenterte at det passet bra for vi var i overtall med jenter hehe.. Så tydelig at noe stakk opp..jeg så det med engang selv da han strekte seg..så hadde jeg ikke ville vite det, så hadde jeg nok trudd gutt likevel ja hehe Men viktigste var jo at alt så bra ut da Morkaka lå der den skulle bakre vegg og øverst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå