Gå til innhold

barnevogn i rushtida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal dra til Oslo i dag, og ser ut til at jeg blir nødt til å ta toget hjemover mellom 3 og 4 (lokaltog), men er det egentlig overhodet mulig å få med en barnevogn på den tida? Har ikke så lyst til å bli stående igjen akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mulig, men ikke alltid like behagelig vil jeg tro.. ville satset på å dra så raskt etter 3 som mulig, når klokka er rundt 4 er det hvertfall smekkfullt... Lykke til! Forbered deg på at det blir litt pes...

Skrevet

Joda, det går fint det. Gjør i hvert fall det på den strekningen jeg tar lokaltog (Lillestrøm-Asker/Drammen). Jeg står da hele tida (20 min) ved barnevogna i gangen, mens lille sitter i vogna.

Men jeg er glad det bare er unntaksvis at lille og jeg tar tog på den tida der... ;o)

Skrevet

Høres betryggende ut! Bare jeg kommer meg med går det greit å stå for min del. Ser for meg smekkfulle tog, så gleder meg ikke til togturen akkurat.

Skrevet

Jeg har alltid litt småangst for at alle løper til dørene og skviser seg inn, mens lille meg og vogna blir stående i kaoset uten å få hjelp opp trappa. Men det er alltid en snill sjel som hjelper til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...