Mamman til Mari Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har tatt opp elgkjøttdeig i dag. Noen tips til hva jeg kan lage av den? Bruker den istedetfor vanlig kjøttdeig, har så mye av den. Hadde forresten kjøttdeig med pastasaus og pasta i går, så det utgår i dag... Takker for forslag :-)
Sivalur Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Lasagne, taco, moussaka, kjøttkaker (av elg, det må jo bli namnam!!), pizza...
Mikkemafian Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Vi bruker bare elgkjøttdeig, vi... Du kan jo lage kjøttkaker, evt pai med kjøttdeig og løk? Hyrdepai?
Mamman til Mari Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Takk for tips :-) Har en ganske hektisk dag - etterhvert hvertfall - så blir ikke kjøttkaker i dag. Taco er helgemat her i huset :-) Kanskje jeg kan lage lasagne, kan jo lage den nesten ferdig nå snart. Eller hyrdepai er jo også godt. Lenge siden jeg har spist det. Er det kjøttdeig, potetmos og ost??? Grønnsaker? Tomatpurè?? Husker ikke jeg, men mamma lagde det "før i tida".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå