Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Had den i ei uke og den viser ikke TEGN til å gi seg engang! SELVFØLGELIG i friuka til gubben også... Møkka opplegg!! Vondt er det også :-( Kramper, kaster opp og er i skikkelig MEGGEHUMØR!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 bli gravid,hihi.. neida, men jeg føler med deg! når jeg har mensen så er det bare å flykte!! og kvier meg til denne ungen er ute nå.. (har ganske sterke smerter også ja.. ) god bedringsklem
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg er helt enig! ARg! Det er noe dritt med den! Banner i medfølelse med deg:)
prekæs Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 øi. Jeg er i den alderen at jeg er glad den fremdeles kommer. Gruer meg til undergangen, jeg:)..eller overgangen...
Tjobing! Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Sleng inn en hormonspiral og håp på det beste, he he Jeg er ihvertfall blant den %-delen som mistet mensen etter å ha satt inn ;-) Anyway, god bedring
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Akkurat nå så må jeg si at jeg gleder meg til den dagen jeg er ferdig med den en gang for alle. Hadde jeg had den i max ei uke, og i normale mengder så hadde det vært greit, men å blø sånne mengder i 9-11 dager er uholdbart i lengda. Skal til gynekolog i mai, så får jeg håpe de finner utav det.
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 I whis, tåler ikke noe hormon greier heller desverre...
Mamman til Mari Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Huff, så kjipt :-( Utrolig kjedelig! Samme her, hatt den siden 1.påskedag nå. Såååå lei, og ser ikke ut til å avta med det første heller. Og vi som skal på kjærestetur på hotell i helga.... Satt inn kobberspiral for et par mnd siden, så er vel derfor. Vurderer hormon hvis det blir slik her hver gang!!! God bedring!!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Ugla: om det skal være slik så vil jeg tipse deg om noe som jeg håper på Følg linken: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&parentid=0&me%20nuid=2141&documentid=12782
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2008 Oiii, det der virka dramatisk, huffa meg, heller blø og ha litt vondt da ja....må vel være NOE annet man kan gjøre...håper jeg finner et hormonpreparat jeg TÅLER.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns ikke det virker så dramatisk. Men så tåler jeg ikke noen av hormonpreparatene heller da. Og jeg er temmelig lei etter den perioden på 10,5 måneder der jeg blødde hver dag. Her er det bare om å gjøre å få ferdig unger så jeg kan gjøre noe som gjør det mulig for meg å leve igjen:)
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2008 Blør i 9-11 dager jeg da, 3 1/2 uke mellom hver blødning...kan holdes ut så lenge det ikke blir verre, men det er kjipt å ha smertene på toppen. Blitt vesentlig mye verre etter jeg fikk nr 3, hadde ikke mensen mellom nr 2 og 3.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Jeg har vel 8 dager og 3 uker mellom hver. Men det er mye og vondt og i tillegg blød jeg mellom disse blødningene. Sånn som nå fik jeg plutselig 5 dage ekstra noen dager etter avsluttet blødning. Herlig. Blitt verre etter nummer en her også... Men har stort sett blødd kaftig siden jeg var 12..
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. april 2008 Jern mangel du også kansje, jeg tar jern daglig, men alikvell så er blodprosenten min litt for lav og jernlageret også for lav. MYe svimmel og trøtt, slapp og blek.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Ja, jeg er en del svimmel og slapp. Prøver å huske å ta jern, men ikke alltid jeg husker det. Er flinkere under selve blødningene da. Fikk cyklokapron i noen år, tok det tre ganger daglig hver dag under blødningen for å stoppe det. Men det hadde ikke så stor effekt egentlig.
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2008 hmmmm...får nevne det for legen, kansje det hjelper litt her. Jeg blør lett neseblod også, spesiellt når jeg har mensen, nok at jeg nyser da så fosser det.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Du blør sikkert lett. Legen min nevnte noe om at jeg kanskje hadde blødertendenser eller noe slikt. Men han fulgte aldri opp med noen diagnose da.
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. april 2008 Får lett blåmerker, en liten dult i leggen, armen, eller hvis noen tar litt for hard i meg så får jeg "blåmerker", blør mye og lenge når jeg kutter meg på noe også, må sette på plaser på selv det minste sår. Har i grunn ikke snakker med legen om det der, blitt verre i de siste mnd i grunn, var ikke sånn før.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Jeg også er blåmerkesentralen! Leggene er stappfulle av de, men jeg aner ikke hva de kommer av. Hmmm. et mønster begynner å tre frem her.
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. april 2008 tror det er lurt å få det utrede skikkelig jeg..jeg skal i hvertfall pelle meg til legen og kreve å få tatt endel blodprøver og en full helsesjekk.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #22 Skrevet 2. april 2008 Ja, mine leger tar innvendig ul for å sjekke etter cyster og behandler med hormoner, men utover det gjør de ikke så mye. Men nå har jeg ny time på fredag da,. Får riste de litt:) Man kan jo ikke leve slik som dette i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå