Gå til innhold

2 dager over IKM, tok test i morrest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i morrest når jeg sto opp.Og kontrollstreken kom fort opp, men det var ingen action i det andre vinduet, og etter 5 minutter så var det ingen strek der det skulle vært strek. Jaja. Så jeg hoppet i klærne og tok på meg linser (jeg er en del nærsynt...) og skulle kaste testen...men jammen var det ikke en strek der. Svak, men det var en strek....så nå er jeg litt i tvil her. Gikk kanskje 10 minutter fra jeg tok testen til jeg hadde "øynene på"....

Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...tror det pleier å stå at man ikke kan lese av etter 5 min...kan du ikke ta en til da? Eller må du vente til du har morgenurìn?

Skrevet

Tror nok bare jeg glemmer den testen, venter ett par dager og prøver på nytt.... Men siden jeg er over IKM trenger jeg sikkert ikke morgenurin...

Skrevet

Oj, så spennende!! Krysser fingrene for deg! Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Nei, sluttet med pillen i februar....alle jeg kjenner brukte noen mnd etter de sluttet med pillen før det ble full klaff, så tenkte at vi skulle "øve" oss litt først :) Vanligvis (også før pillen) er mensen som ei klokke til meg....

Skrevet

Håper det klaffer for dere snart da, og at dere slipper å vente så lenge!! Med min første klaffet det på første forsøk, så det er absolutt mulig!!!

Skrevet

Det er jo lov å håpe :) "Gubben" er mest bekymret for at vi blir liggende på føden julaften, og at han går glipp av årlig alpintur i februar...mannfolk ;)

Skrevet

Tenk for en flott julegave, da!!! Og alpinturen kan han jo rekke....

Skrevet

Hvis dette er en spire så vil vel termin være 7. desember, så vi rekker nok å få knøttet ut før julaften :) Og tur blir det nok også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...