Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sterkt plaget av ansiktshår

Hvordan kan jeg få det bort på best mulig måte?

Vil gjøre det hjemme uten å blande andre inn da jeg er meget flau over dette.

Vær så snill å hjelp meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Det er ikke så lett. Vil tro at voks kanskje er det beste. Jeg barberer... Har prøvd laser på hårene mine på halsen og haken, men det funket ikke. Kom tilbake igjen.Grrrr. Er ganske så flau selv, vil derfor være anonym...

Skrevet

blir ikke hårene værre ved barbering?

jeg har mørke hår

flere?

Skrevet

Heisann..Kjedelig med ansiktshår..har selv vært plaget med det i mange år..Damer skal liksom ikke ha hår der men det er nok mer vanlig enn du tror;-)..Barbering gjør at hårene virker stivere når de vokser ut siden de kuttes rett over og det vokserveldig fort ut igjen .. Alternative måter å fjerne hår på er avhengig av hvor mye hår du har,farge på hud og hår og ikke minst hva du er villig til å betale..Er det snakk om litt dun på overleppen ville jeg annbefale voksing hos hudpleiesalong..Eventuelt elekrolyse..Da fjerner de et og et hår..Har god erfaring med det men det er veldig tidkrevende..Noen hår vokser ut igjen og må belyses flere ganger men til slutt dør roten..På større områder som hake og hals på mørke hår og lys hud kan laser være effektivt..Da belyses et større område på en gang men du må også der belage deg på flere behandlinger med 6 ukers mellomrom..Det fjerner ikke hårene permanent så det må vedlikeholdes etter en tid.

Skrevet

Hei igjen..Ser i ettertid at du ville gjøre det hjemme men vil sterkt råde deg til å ta kontakt med hudpleier..Det er som sagt mye mer vanlig enn du tror..Ingenting å være flau over. .Klart du vil få bukt med problemet ditt..Ønsker deg kjempe masse lykke til..Klem;-)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Kanskje jeg skal ta motet til meg å oppsøke hudpleier? Må tenke litt på det...

Skrevet

Jeg brukte 4 år på å mote meg opp til å kontakte hudpleier, men ble veldig godt mottatt og etter noen ganger var det ganske naturlig. Har også brukt elektrolyse, men det er skitvondt og det er så mange at jeg ga opp. Vet at barbering ikke er det beste alternativet, men det er det enkleste og billigste, så da har jeg ikke noe valg akkurat nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...