Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Lillemor presser mot ribbeina og underlivet samtidig, det presser skikkelig på!! Har 8 uker igjen, er dette normalt? Føles ut som hele magen skal sprekke her...
vår baby Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei. Jeg har vært vanvittig plaget med press i brystregionen. Ribbeina, lungene, magesekken etc. har av og til holdt på å bli gal av værkingen i ribbeina.. I uke 36 sank bebisen, ble da mye forandring. Alt til det bedre. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Takk for svar! Godt å se at det ikke nødvendigvis er noe galt med meg da..da får jeg vel smøre meg med tålmodighet til hun synker litt
Dizzie_mortil3 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Rundt uke 37 ble det bedre for meg, oppunder ribbena ihvertfall. Men fortsatt støter hun nedover mot urinblære og endetarm så jeg flyr på do hele tiden uten at det kommer noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå