Gå til innhold

Hva skal nurket i magen hete?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vi en gutt blir det garantert en Sondre:) Jente, noe usikkert, men muligens Nora eller Sandra. Storesøster heter Natalie:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ei jente til, og hun skal hete Ronja!

Storebror og storesøster heter Christoffer og Amanda! =)

Skrevet

Har en gutt som heter Tord, og ei lita jente i magen som skal få navnet Tuva...

Så Tord & Tuva :)

Skrevet

Vi får ei jente, og hun skal hete Ingeborg! Har en gutt på 2,5 fra før som heter Håkon:) Håkon og Ingeborg:)

Skrevet

har en gutt fra før som heter Daniel og venter ei jente nå som skal hete Julie!! :D

Skrevet

Mi store jente heter May-susann og gullgutten heter Karsten-Emil og nå har jeg enda en prinsesse i magen som heter Svanhild-Krestense.

Skrevet

vi er nesten sikker nå på at han skal hete Christopher. storesøsteren heter Caroline

Skrevet

har lyst på en liten elvira hvis det blir jente..viss det blir gutt aner jeg ikke...

Skrevet

Vi venter på Olav Alexander som godt snart må komme....

Skrevet

Bra valg ;-) vi er veldig fornøyd med vår Ingeborg.....

Skrevet

Har veldig lyst på Oline da. Har Ingeborg fra før.

Skrevet

Jeg vil bruke Ranveig! Hvis jeg får lov!

Skrevet

Vi har en gutt som heter Sondre, får vi jente blir det helt sikkert Sofie, blir det gutt har vi ikke peiling.

Skrevet

Har Mina fra før av. Vi har flere navn som vi vurderer. Gutt: Emil, Mads eller Martin. Jente: Lotte, Lisa eller Mari.

Skrevet

er du helt seriøs ang navn til prinsessa?? Krestense har jeg aldri hørt om så jeg bare lurer på om det er skrivefeil-visst ikke må jeg bare si at jeg liker godt orginale navn:-)

Skrevet

Ja,jeg er helt sesriøs,tror heller ikke at det er så mange som heter Krestense,men jeg liker navn som ikke alle andre har. Dette blir en direkte oppkalling etter min mormor som jeg aldri har truffet,da hun døde da min mor var kun 2 år.

Skrevet

Gutt: Gabriel eller Samuel

Jente: Rebecca, Christine eller Lisa:-)

Skrevet

vi har ei lita jente som heter emma så venter vi en gutt som skal hete chris-dani:)

Skrevet

Var datter skal hete Hulda.:)

Muligens også et navn til, men der er vi ikke helt enige.

Skrevet

Endekig bestemt oss for Mille

Skrevet

Hun skal hete Tora

Skrevet

Han skal hete Maximilian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...