Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg har 213. Vet ikke om det er noe med det 13 tallet jeg. Er ikke overtroisk.Men har skikkelig stikking og trykk over skambeinet i dag. Litt vondt egentlig. Vil at denne dagen skal bli over. Skal til legen på første sv.kontroll i morgen.
-loui- Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 jeg ha 203 dager igjen!! Mandag skal jeg til 12ukerskontroll gleder meg!!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Idag står det 199 dager igjen:) hehe, kjekt å være under 200 tallet:) 2.tri imorgen:)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 199 dager igjen Tida går både sakte og fort på en gang føler jeg
scoobydo Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 228 dager igjen Skal på tidlig UL i dag... gruer og gleder meg... så spent
ChellBell - har født! Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Hm.. jeg skjønner ikke. Jeg gikk inn på dere andre som også har 200 dager igjen i dag og så at dere har termindato 19. oktober. Stemmer det, eller er det BIM som ikke regner riktig? Jeg vet det er 2 dagers forskjell på utregningen i USA og Europa/Skandinavia. Jeg har termindato 17. oktober nemlig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Hei ja det var jo merkelig.. Jeg har skrevet inn termin selv her på BIM, og utregningen av dager kom da opp automatisk.. Jeg talte raskt over dagene i hodet mitt fram til 19. okt og da kom jeg fram til 200. Så da har vel du egentlig bare 198 dager igjen???? Hvor har du fått 17.oktober fra?? Jeg fikk 21.oktober her inn, men har 19 som mens og er veldig sikker på den så jeg regner ut fra den. Kan det være noe sånn hos deg også?? Det blir jo to dager..
ChellBell - har født! Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 På Mammanett.no regnet den ut automatisk at terminen min var 17. oktober og at jeg er 11+5 i dag. Siste mens var 11. januar. Det samme viste andre kalkulatorer, blant annet legen min sin. På svangerskapskortet mitt har jeg termin 17. oktober. Merkelige greier...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Ja skjønner ikke alt jeg.. Jeg trodde også jeg var 11+5 idag. Og at det da blir uke 12 på fredag. Jeg hadde siste mens 12.januar.. På babyverden og hos legen fikk jeg 20 oktober. Men der regner de automatisk en syklus på 28 dager. Når jeg regner med mens termin får jeg 19 oktober. Jeg vet med sikkerhet når unnfangelsen har funnet sted, så hvis den ordinære UL kommer til å skride langt fra min termin kommer jeg til å ta dette videre med legen min. Særlig siden jeg skal ta mitt 3.k.snitt. Jeg vil da ikke risikere at fødselen settes igang av seg selv, og jeg må i hui og hast på sykehus å få akutt k.snitt.. Bor en times kjøring fra sykehus også, så må ta dette også med i betraktning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå