Bolla med lille nurket. Skrevet 2. april 2008 #27 Skrevet 2. april 2008 3 dager her,jeg vil ha vondt,hehe.
Guri-mamma Skrevet 2. april 2008 #28 Skrevet 2. april 2008 0 dager igjen til termin gitt, og om noen timer er jeg på overtid.-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 Jeg er 9 dager over termin. Nå vil jeg snart til pers...
Yada Skrevet 3. april 2008 #30 Skrevet 3. april 2008 229 dager igjen 3. april leeeeeeenge å veeeente!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå