Vesle mor Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hva skal dere i dag? Selv sitter jeg på jobben og venter på at det skal komme noen barn i barnehagen:-)
Psyche Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Skal til legen med eldstemann. Eksemen hans har blitt verre... :-(
Fire småtroll Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 I dag skal jeg på sykehuset med minstejenta for kontroll og oppfølging av skaden hun fikk i armer under fødselen. Er litt spent på hva de sier, skal bl.a til spesialfysioterapeut på habiliteringsavd.
Mamman til AM&JS Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Har fri i dag..og skal være hjemme med eldste gutten min siden han fikk spysyka i går...men har sovet godt i hele natt og er knall form nå..så blir vel barnehagen i morra igjen!! De to yngste er i barnehagen og skal kose seg etter ei helg med spy!;( Så skal jeg hoppe i dusjen og få litt orden på huset her tror jeg!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Skal straks spise litt frokost før jeg skal kjøre junior i barnehagen.. Så skal jeg hjem for å vaske litt klær, vaske badet og slappe av.. I kveld kommer mamma og bestemor på middag..
ninsoer Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 ska te byen en tur.. ellers vet jeg ikke.. ska se om jeg ikke får noen tips fra noen andre hær..
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Ikke lagt planer enda, blir vel å gå en tur med kjæresten min og ungene :-)
ormeynglet Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Jeg skal kjøre ho største i barnehagen snart (tar livet med ro i dag). Etterpå skal jeg og minstemor dra og kjøpe vårdresser. Har endelig fått penger i dag, så dette blir en fiiiin dag:)
Mamman til Mari Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Vi skal i møte med presten ang bryllupet i dag, og så legge ut gavelister etterpå :-) Moren min skal passe vesla et par timer. Kjekt med mødre som har fri på onsdager ;-)
Koseklompen Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Vesla og jeg skal kjøre pappa på jobb så skal vi kjøre rundt og få levert noe papirer før vi tar oss en tur på en mini shopping.. leter etter regntøy å ha i barnehagen
camilla^ Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Vaske litt hus og noen klesvasker, bake brød og kose meg med ungene. Så kommer de to eldste hjem fra skolen og gubben kommer hjem rundt da, så skal jeg på jobb. Så er det hjem å passe unger igjen, siden gubben skal på jobb i natt.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Jeg skal på jobbintervju:( Sovnet ikke før halv 3 i natt pga en viss liten gutt. Hmmm.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Skal lage meg litt frokost nå,Oscar har nettopp sovnet,også blir det vel å rydde og vaske i huset tenker jeg:) Nettopp satt på med en maskin med tøy og.... Er så grått og trist vær her på Jessheim i dag så det passer PERFEKT å ta husvask i dag...Kanskje vi triller en tur litt senere i dag:) Ha en fin dag da damer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå