Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer
Skrevet

skulle til å legge junior på stellebordet, da jeg så noe som fikk meg til å løfte ham igjen... og der kravla det opp en DIGER edderkopp!!! Angst!! Grubla og grøssa lenge før jeg tok mot til meg. Junior på golvet (det tok han pent, lurte vel på hvilken vending tilværelsen tok nå), rydda stellematta og rista den ut vinduet. *gåsehud* .Er bare glad den ikka kravla oppå ham, da vet jeg seriøst ikke hva jeg hadde gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å fytti grisen....hadde ikke turt det jeg,..hadde ikke gått på badet før sambo kom hjem,haha =)

Skrevet

hahaha...pyser...edderkopper er da slett ikke noe å være redd. Studerte en fin en vi fant i yttergangen i går jeg og snuppa, lot den være også siden den hadde frøster ihjel ute. Var ca 2 cm i diameter vesle kreket.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

vet det...derfor måtte jeg få den ut før storesøster våknet. Kan godt studere dem utendørs altså men inne får jeg panikk. Prøver å ikke overføre fobien min til ungene, men det skal holde hardt, tror jeg... Skulle gjerne vært litt tøffere ja!! De er jo ikke akkurat farlige;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...