engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Tok en CB i dag,som jeg egentlig skulle "spare" til IKM på fredag,men jeg klarte ikke å vente.Der kom det et sterkt kryss ganske fort.:)Så da er jeg nok gravid! Blir attpåklatten dette:) Lykke til alle sammen,håper dere får pos.test snart! Da flytter jeg over til 1.tri.
kei80 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 JIPPPIIIII! GRATTIS!!! Dette var gøy!! Glad på dine veiene!!masse lykke til og kose deg med voksende mage!!
Momlegåsegg Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så mye. Da er vi begge to i desemberforumet da!! hihi.. Artig!
Liza-76 Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer såååå masse!!! Jeg har også et lite håp om et lite desember-barn ennå...
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så masse, og kos deg med den voksende magen!
venter sistemann 38 uker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer. Har fremdeles et lite håp om å komme til desemberklubben
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så masse:-) Prøvd lenge? Lykke til fremover:-)
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 2. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2008 Tusen takk alle sammen:) Artig at vi kan følge hverandre da,Momlegåsegg! Håper vi blir enda flere. Venter du nr.3 du også? Jeg tok ut spiralen i okt,så det ble noen mnd.å vente. Med mine 2 første "prøvde" vi ikke på,så det var litt nytt dette m å være prøver.Håper det klaffer for resten inne her også Har ikke helt gått opp for meg enda.Mannen min reiste tidlig på jobb i dag,så han vet det ikke enda..Må finne på en fin måte å si det på...noen forslag..? Klem¤¤¤¤¤
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Så herlig! Gratulerer såååå mye:o) Og masse lykke til!
"Liten" lykke Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så masse masse..... Kan jo gi han en dårlig og en god nyhet... Den dårlige: du kommer til å legge på deg i tiden som kommer. Den gode: han kommer til å elske det.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så masse :-) lykke til. Håper vi alle følger etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå