Babyfacepsycho Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er datteren din også 14 mnd? Tulla her har jo også perioder hvor hun spiser mer og mindre. Men jeg tenkte at det kunne ha et samenheng mellom at hun spiser mindre om dagen og at hun våkner endel om natten. Men hun spiser jo ganske mye på formiddagen da. Er ettermiddagen/kvelden jeg synes hun spiser lite. Siser jo grøt til lunch og sover 1 - 2 timer. så spiser hun en joghurt etter hvilen sin, og så middag i 5 -6 tiden, og så får hun melk når hun legger seg mellom 18.30 - 19. Høres ikke det litt lite ut? Har du noe tips på noe annet og gi henne på ettermiddagen? Hun vil ikke gjerne ha hverken grøt eller brødskive. =) Hvordan går det med vepsen? Fløy den sin vei? =)
wicca Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei du så ikke denne før nå jeg Ja har en på 14 mnd jeg og Prøv å gi henne en skive til kvelds da og se om det hjelper. Jenten min spiser masse frokost, lunsj, frukt imellom der og middag i 5-6 og så skive eller grøt i 7 tiden, skjønner ikk hun klarer å få det ned da jeg rett etter middagen ikke alltid hun spiser så mye da men noe går no ned, så får hun melk etterpå igjen. Eldste gutten min kom å kverket vepsen, hadde ikke turd å sitte her jeg ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå