The most famous Ludder Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Du har ikke tilfeldigvis akkordene til Lykkeliten? Lurer spesielt på den siste i andre strofen i andre verset!
The most famous Ludder Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Ja, får bare opp alt for mye, barnehager, dyregreier osv... Finner ikke akkorder... Beste jeg fant var teksten, men den har jeg jo...
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hmmm, det var tullete! Men du? Ring biblioteket i morgen, hver gang jeg har trengt akkordene til noe, har jeg fått tak i det der. Evt. Musikk-Miljø.
The most famous Ludder Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Ok, får prøve. Typen mener han har funnet riktig akkord, men jeg er litt usikker. En dim-akkord, men jeg synes den en for lik tonikaen som kommer rett etter... Hadde blitt mer sikker om jeg leste det et sted liksom. Men takk :-)
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Bare hyggelig:-) Får håpe dere finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå