Ladybug~N&E Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 hipp2 er ikke morsmelkerstatning. det er tilskuddsnæring. dette skal du ikke begynne med før hun spiser hvertfall 3 måltider med fast føde. fra 4mnd står det vel på pakka. men det er ikke nødvendig. jeg har ikke byttet enda og min er 7mnd nå. det blir jo mindre og mindre mme i kosten hans uansett. han har kun ett måltid med bare mme og det er i ferd med å byttes ut med ei brødskive. jeg kommer til å bruke hipp1 som drikke til grøt og brød (utenom middag, da får han vann eller saft) helt til jeg kan begynne med vanlig melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå