Twintipp og himmelblå Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Håper du får en KJEMPE dag, med masse ballonger og kaker:o) Og såklart en presang eller to:o) Stor bursdagsklem fra Tonje og Theodor Anders.
WP-TLogPeanut Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Må ikke glemme han nei Masse gratulerer til både mamma og gutt, fra
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Grattis med dagen til NOAH! Ønsker dere en super dag,, også må ikke mamman stresse for masse med kaker og stas da
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hihi Tuuuuuusen takk Tonje og Theodor:) Blir massevis av alt sammen her i morgen, kaker, ballonger, pølsefest,pakker og gudene vet hva:0))) Klemmer tilbake:)))
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Takk mamisnuppa:) (stress er det nok umulig å unngå, meeeen det blir sååå gøy med barnebursdag:)))
Trine & co Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med dagen Noah. Ps: Lisa, jeg har svart deg litt på det du lurte på i innlegget mitt om amerikanske nettsider med klær
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Takk takk:) Bursdagsgutten er syk i dag han, på bursdagen sin (var det i fjor også).. Stakkars lille, vært en slitsomt dag for han...
frøken blå Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med dagen Noah!! Til både deg og meg. =) Bare at jeg er LITT større enn deg, hehe.... Håper du har hatt en strålende dag!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Hihi GRATULERER med dagen til deg også frøken blå (hjmh) Håper du har hatt en fin dag:D
Askepott 3 barnsmor Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så masse med dagen idag Noah, håper du har hatt en fin feiring med kaker og masse gaver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå