Gå til innhold

P-piller og mensen uteblir??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som går på pillen og mensen ikke kommer en måned uten at man forsinker den selv???Håper på svar...Har tatt 2 tester som var neg.Så jeg håper den kommer neste måned.14 dager over tiden nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det når jeg brukte p-ring og da er det ganske normalt. Mulig det kan være sånn med noen typer p-piller også.

Skrevet

Enkelte p-pille merker har som bivirkning et mensen kan

utebli eller bli forsinket en gang i blandt. Siden du har tatt

to neg. tester så kommer den nok igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...