star girl Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Noen som går på pillen og mensen ikke kommer en måned uten at man forsinker den selv???Håper på svar...Har tatt 2 tester som var neg.Så jeg håper den kommer neste måned.14 dager over tiden nå.
mamman til to gutter Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg opplevde det når jeg brukte p-ring og da er det ganske normalt. Mulig det kan være sånn med noen typer p-piller også.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Enkelte p-pille merker har som bivirkning et mensen kan utebli eller bli forsinket en gang i blandt. Siden du har tatt to neg. tester så kommer den nok igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå