Gå til innhold

Hva hadde dere valgt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en kommode og et skap (vitrine\dekkskap\helsskap) til i stuen, og jeg får ikke bestemt oss. Liker Liatorp serien fra Ikea, samtidig som jeg er veeldig glad i eldre møbler, shabby chick og f.eks gustaviansk stil. Mannen min er mer moderne da, og liker vel mer de rette linjene.

The question er hva vi skal velge?? Hva blir jeg fortest lei?? Jeg lider av beslutningsvegring.. Ikke bare enkelt det her med innredning heller..

Hva hadde dere valgt??! Stua ellers er en blanding av moderne og shabby chick vil jeg anta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt Liatorp!

Jeg var mer som mannen din da jeg flyttet inn i leiligheten min (sep. 2005) alt skulle være veldig minimalistisk, veldig rette linjer osv. Nå er jeg DRITTLEI og vil ha det litt mer romantisk i stilen.

Så, gå for Liatorp! :-) Det er en nydelig, klassisk serie, og jeg tror ikke du blir fort lei.

Skrevet

Takk for svar...

Jaaa, den er jo fin da. Men, er redd de kræsjer med de andre møblene. Føler alt er kaos her jeg, vanskelig å finne sammenhengen synes jeg. Velkommen til Harlekin huset likesom, hi hi:o)

Tjo ja, synes også Liatorp er fin da...*tenke tenke gruble gruble*

Skrevet

Vi skal ha endel liatorp da fruen i huset har en tendens til å gå litt fort lei hehe :) greit å ikke ha masse masse dyre møbler da.

De få dyre tingene vi har er veldig anonyme slik at de passer til alle mulige stiler, eller så er det gamle ting vi har arvet som har sentimental verdi i tillegg, og sånne ting passer jo inn uansett (i mine øyne)..

Skrevet

Har god smak du ;-)

Kan jo ta dere en tur på loppis og finne en gammel kommode. Male hvit og pusse litt så den får litt slitt look.

Slike møbler gjoør det ikke noe om skiller seg ut og da vil du uansett ikke ha gitt sååå mye for den og kan kvitte deg med den om du blir lei..

(Kan sikkert selge den dyrere enn du kjøpte den for også om dere har pusset den opp).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...