Monajenten Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer så mye med dagen til vakre, lille store Natalie som blir 2 år i dag!!! Håper dere får en fin bursdagsfeiring og koser dere med kake;-) Klem fra Monajenten, Adine Sophie & Lucas José! :-D
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 *furt* Hva med min lill 2åring da:P????
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ja, hipp hipp hurra for lille Talie vennen:o))) Håper mor og barn får en flott dag med kaker, brask og bram:-D Bursdagsklem fra Tonje&Theodor
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Og SELVFØLGELIG GRATULERER med dagen til Talie skjønnasen:) Hipp hipp hurra for lille som er 2 år i dag!!! Håper dere får en fantastisk dag:))))) Bursdagskemmer fra Noah og Lisa:)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Snufse snufse tusen takk jenta mi :) Nå ble jeg rørt hehehe (enda jeg snakket om det for 10 min siden) usja meg, har ikke godt av å være så sentimental...
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Tusen takk til alle sammen Har allerede vært inne å forstyrret henne hehe..
Monajenten Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Sorry Lisa, visste ikke at Noah hadde bursdag i dag også! Har gratulert deg på siklus sin tråd:-D
☆Anonymia☆ Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 gratulerer med dagen til denne nyydelige lille jenta =)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så mye med dagen til søt 2 åring, og stolt mamma! =) (og helt sikkert pappa da, men han må skaffe seg ett eget nick for å få gratulasjon altså!)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Tusen tusen takk alle sammen :) Her har vi allerede feiret litt med pakker, og tuppa ble helt i hundre når hun kom i barnehagen å de hadde laget fine plakater til henne og hengt opp flagg hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå