Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Høres bare ekkelt ut FISJ! Du hører ikke til i Skippergata? Fniiis
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hahahahahahahaha det er jo pga. Icareklamene da!!!! :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 haha alle har jo salg innimellom. det intresante er vel hvorfor det er salg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 ikke vet jeg, he he.. men jeg synstes det vikret spendene og late som om det var en grunn. vi kan finne på en.. hm... ok "jeg har funnet drømmemannen"
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Grunnen til at jeg ALDRI handler på ica: desperate single vårkåte damer på jakt etter apeloff... ÆÆÆÆÆSJ! Mortilgunnar, du er ekkel Ikke forgrip deg i grønnsaksdisken på obs da
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 haha du trenger ikke beskymre deg. for jeg handler ikke på obs... hehe. obs er for rikinger. jeg er foresten ikke vårkåt, jeg er babysyk og det er faktisk ikke det samme :-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 OBS er deilig Det eneste de mangler der er dildoer... men det trenger jo ikke jeg Æddabædda :D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 haha det gjør ikke jeg heller så! jeg er jo på salg... får ikke med deg noen ting du. foresten så tjener jeg penger på dette, det gjør ikke du... hahah
Gjest Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Faen og.. du har rett... men man vet jo faen aldri med deg, du er jo crazy! (Les: trapp....) Kanskje er du umettelig, who knows??? Kanskje det må en lege til for å kurere deg? Men det blir ikke jeg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 haha...så det er derfor du kalder med craxy i tide og utide. jeg tror også det må en lege til for og kurere meg slik at jeg kan like folk. eller han da... haha
Gjest Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Skulle du ønske at det var HAN? ;) Du vet hvem jeg snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå