Gå til innhold

Hvar vasker dere klær og sengetøy med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte meg ikke om og vasket sengetøyet til babyen med omo og så brukte jeg litt tøymykner.

Kom til å tenke på at jeg kanskje ikke skulle brukt tøymykner og at jeg burde heller brukt noe parfymefri vaskemiddel.

Noen som vet om det har noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøytral parfymefritt. Biiiittelitt tøymykner og, men såklart parfymefritt det og. Har hørt mange plasser att babyen ikke skal ha parfyme i klærne i starten, vet ikke eksakt hvorfor. Har noe med allergi og gjøre og, huden er jo så sjør i starten så. Risikerer ikke att babyen får irritasjon og kløe pga vaskemiddlet.

Skrevet

Jeg har kjøpt blenda sensitive mener jeg det er.Anbefalt av norges astma og allergiforbund.

Men har et lite tips,det lønner seg og kjøpe vaskemiddel på felleskjøpet eller lokale møller,mye billigere sparer inn en pakke vaskepulver for hver gang du kjøper og det blir litt etterhvert;)

Skrevet

jeg bruker blenda sensitive. mine to stebarn reagerer sterkt på omo men ikke på blenda...:P

Skrevet

Vi bruker nøytral parfymefri både vaskepulver og tøymykner fra før av siden vi har en med eksem.. Så det blir nok det. Jeg bruker heller ikke parfyme eller lotion/krem med sterk lukt så lenge jeg ammer..

Skrevet

Her i huset brukes det kun nuetral og samme i tøymykner. Alt uten parfyme da jeg sevl ikke tåler noe annet. Kan bruke comfort tøymykner i små mengder, men er fornøyd med nuetralen.

Skrevet

Her i huset bruker vi Neutral vaskepulver mørkt/lyst, skyllemiddel og ullvask til alle i husstanden.

Er selv atopiker og dette tåler tom jeg :-)

Skrevet

Jeg bruker Blenda så lenge jeg ikke vet hva slags hud bebis får. Men dersom jeg merker at han/hun reagerer så bytter jeg tvert til Neutral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...