kattungen Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei! Hvordan går det med deg? Håper du er gravid, er stadig for å se om jeg ser deg på 1. tri eller her. Men lenge siden sist, så måtte rope litt:) Med meg går det fint. 14 uker på vei og kaster fortsatt opp en del. Men i dag har jeg vært i fin form, så kanskje jeg har bedre tider i vente? Tenker på deg og håper du har det fint! Klem
KaWi Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei! Vil bare fortelle at aug-mamma er på første trimester og blir des-mamma! Er bare sååå glad på hennes vegner =D Ha en flotters dag!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Heisann! Så snille dere er begge to:-) Jepp, jeg er gravid igjen:-) 6 uker på fredag!! Helt fantastisk:-) Hele uke etter jeg testet positiv var grusom..de negative tankene slåss om plassen, men nå har jeg funnet roen og gleder meg med et lite forbehold..Skal til legen på fredag (første kontroll) tror ikke jeg tør å ta noe hcg-stigning..huff..men vil ha ul i uke 12. Kvalmen er begynt, men den er ikke så helt gale synes jeg. Med en god del planlegging på morgenen klarer jeg meg helt fint uten å kaste opp. Blir kvalm etter alt jeg spiser før tre på ettermiddagen, men spiser lite og ofte for jeg må ihvertfall ikke bli sulten for da går det helt gale. Begynner jo å få litt trening på dette kvalmegreiene etterhvert.. Godt å høre at kvalmen din er noe bedre!! Du går nok en spyfri vår i møte:-) Stoor klem:-)
kattungen Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer! Så bra! Dette val vel-fortjent synes jeg (ja alle fortjener jo å bli gravide her inne da). Og utrolig koselig:) Jammen blir du også mamma i 2008! Skjønner veldig godt din bekymring. Jeg tok Ul i uke 10 og 12 for å være helt sikker + HCG-stigning. En offentlig og en privat. Så nå føler jeg at jeg er over kneika med uke 15 i mrg:) Så da får vi jammen kost oss litt sammen på 2. tri hvertfall;) Vi sees! Stor klem
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Ja, det gjør vi jo:-) Det gleder jeg meg til!! Du er heldig som er over kneika:-) Jeg satser på at spiren min også klooorer seg fast denne gang!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå