LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er himla glad i pesto, men det begrenser seg til å ha på laks. Pasta spiser jeg ikke. Såh, hva er godt å kombinere med pesto?
M-N & sassy-susie Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 bland pesto i pasta å ha kjøttbolla til... nyyydelig!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Krepsehaler? Utdyp! :-) Har faktisk aldri smakt det, men kanskje nå er dags.
___ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Rundstykker med lun kyllingslat og pesto er kjempegodt.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Det kan være godt med rød pesto på pizza. Eller pesto på rundstykker er godt. Under spekeskinke eller noe slikt.
mayaya Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Krepsehaler får du kjøpt der du kjøper reker. La dem ligge i pestoen ei stund(så lenge du har tid til - fra 5 min til 5 timer lissom), og server dem sammen med noe godt. Feks godt brød eller noe. Laksetilbehøret du vanligvis bruker, passer sikkert
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Jøss, det der må jeg prøve! Spiste mye pesto før, men har liksom "glemt" det litt, men nå spiste jeg med laks i dag, var jo sååå godt.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 Hehe, ja hjelper ikke å snakke om snaddermat da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå