Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Etter en uke med stikninger,sterk kløe,svie og "brennende" smerter fra halve ryggen og frem til midten av magen har jeg fått påvist Helvetesild idag!! Det er siiiiinnsykt vondt! ;( Bortsett fra det forklarte jeg ham at jeg har bare hatt mensen 3 ganger siden p-plasterslutt i august..som er utrolig frustrerende og lite å gjøre med. Idag er det 2 mnd siden sist TR viste seg. Han ville at jeg skulle ta kontakt om 2 mndr igjen for å sjekke om det har stabilisert seg noe. Da ville han ta en helsjekk av meg,- høyde,vekt osv og deretter sende meg til gyn dersom jeg fortsatt ikke hadde fått noen spire. Dvs: han ville sende meg til utredning FØR det har gått ett år. Han nevnte "1-års-regelen", men han syntest ikke noe om den på en måte..kan man si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå