LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Kommer ann på behovet, gå på mobilpriser.no så kan du regne litt på det. Men fastprisabn er ikke med der, så da må du google.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 MTU,nytt selskap.Har en fast ab pris ,så kan du ringe så mye du vil gratis +masse gratis sms og mms i mnd.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 mamma'n til william: Har du MTU? Jeg så på det, vurderte å bytte, men litt skeptisk, hadde KillBill Fastpris før og det gikk jo til h***...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Har bestillt det ,men har ikke fått sim kort enda.er bare noen dager siden jeg bestillte det så det kommer nok snart i posten.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 jeg hat tele2 og har vel aldri fått billigere regninger. før var regningene mine på 1300 alene. nå er de på 400-500 SAMMEN med samboer'n! (vi får fellesregning nå) så har gått ned sånn ca 1100, i mnd.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Okej. Var spent på om du var fornøyd. Får vel ta en telefon å høre. Regnet jo på det, blir langt billigere enn dagens regning, så er vel bare å hoppe i det.
sveis Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 OneCall. Der får man 120 minutter og 90 sms gratis hver måned. Ingen fastpris og ingen minstefakturering. Jeg er kjempefornøyd. Før hadde jeg netcom og fikk regninger på 4-600 kr hver mnd. Nå får jeg regninger på 50 -150 kr hver mnd.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 ja, jeg ringer forresten gratis til alle med tele2, og det er ingen månedsavgift. tele2kompis heter d=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå