mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 fikk feberkramper å sluttet å puste!! fikk henne i gang igjen etter tredje innpust (hlr) andre barnet mitt som får dette!! hun ligger nå å sover, fikk heldigvis dra hjem fra sykehuset da! unner ikke min værste fiende å oppleve dette nei!!
Mamman til David<3 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Off, det hørtes ikke gøy ut.. Bra det gikk bra med snuppa di da:) Lykke til videre:)
Monajenten Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Å herregud så ekkelt!! Godt det gikk bra! Sender deg en stor klem.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 tusen takk:) sitter på datan for å holde meg våken, tror ikke jeg tørr sove mye i natt nei..
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 huff så ekkelt. jammen godt det gikk bra. sender en klem jeg
bærtæ Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Var så vidt jeg turte gå inn på dette,- jeg unngår å lese sånt for blir helt fra meg:( Men skjønte jo det hadde gått bra! Men for en skrekkopplevelse- for dere begge to. Godt det gikk bra og godt du var snarrådig. Mens jeg sitter å skriver tenker jeg også på om jeg hadde husket noe førstehjelp og tror faktisk jeg skal oppfriske kunnskapene mine i morgen!!! Håper hun blir raskt frisk igjen, og at dere får en fredelig natt! :=)
☆Gudlo☆ Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Håper du ALDRI opplever noe slikt igjen!!! Uff, må ha vært helt grusomt!! Bra det gikk bra med henne:)
Sjokoladekaka Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Bra du klarte å holde hovudet kaldt. Det er heilt grusomt når barnet blir livlaust.... Mi slo seg og slutta å puste. Den følelsen unnar eg ingen, nei. Alt av tankar rasar gjennom hovudet.... grufullt!
Leirha Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Feberkramper er ufatelig skummelt Gutten min fikk også dette da han var ca 1 år. Måtte ligge på sykehuset en stund da han hadde så utrolig høy feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå