Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Blom viser dere inn.. Med vennlig hilsen Azzzzzztrid AH
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Så fantastisk! Vi kommer!! Lulla fra Voksenkollen Blom kan kanskje ta seg av Fifi ?!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Heeei ser vi skal ta med mat selv, prøv nå å være litt stilrene da jenter. La oss holde oss til vårfarger. Pasteller er jo så inn akkurat nå. Og for dere som skal ha med deres donatorer. Vær så snill og pass på at de ikke har hvite sokker. Dere husker kanskje Adam and the Ants - Dirk Wears White Socks, http://www.youtube.com/watch?v=_cGGiEo3qAc har den på blackberryen min i tilfelle noen skulle glemme seg. (Det gjelder spesiellt deg Grorudalen) Gleder meg voldsomt. Kleeeeems fra Kiki.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Lander på taket og sniker meg inn bakdøren. Har lagt camparien på is. Må legge til viktig informasjon til alle gravide. Legen min sier det er lurt å moderere rødvinsinntaket litt. Noen som har erfaring med rose vin til blodig biff? Jeg og min kjære skal kose oss med en stor middag selvfølgelig handlet inn på RIMI, norges beste dagligvarebutikk. Gleder meg til å treffe dere damer Hilsen fra Anonyme Mille med kontakter i kongehuset.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Den Blom du... han har vel ikke hatt en så aldri så liten inflytelse på den forestående graviditeten har han??? Kan jeg ane en rasisme i gruppen mot minoritetsgruppen Grorud/Lindeberg? Er det riktig at eldre blir like gode foreldre som unge? Går skattepengene våre til å vedlikeholde graviditen til en gruppe senile damer med hofte proteser (de kan i allefall ikke få bekkenløsning å ta opp plass hos fysioterapaut) Få svar på alle disse spørsmålene i det neste kolørte magasinet du blar i hos tannlegen... (eller kjøp det hos Narvesen neste uke) Lisa Journalist i intet sett og intet hørt Med lunsj planer for i morgen....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Moderator vil bli varslet om snik reklame for Alkohol, Cleo, et visst hotell,Brie, Narvesen, Rimi og bladet "intet sett og intet hørt." Dette er mot Bim sitt reglement. Det er også min mening at damer over 25 ikke bør få barn. Hilsen sint Anonym.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk noen frafall på min PDA isted. Livredd jeg har mistet, tror ikke det er mine nye medisiner som forårsaker disse enorme magesmerter. Urinen er den samme i konsistens, men huslegen vår har bedt meg fortsette på pillene. Du verden, som han hører dårlig. Sa jeg trengte noe sterkere, dog ikke flere! Stakkar- det er kanskje en form for besparelse. Jeg sender bud etter dere når det er på tide å treffes, mulig vi må flytte treffet til Ankerseteren. Siden jeg var litt billig på Tranen, tror jeg det er greit å holde en litt lav profil. Bodil- er det ingen Bodil her??? Deres Astrid A. Hansen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Det var det jeg viste, altid drama i den familien. Hilsen oppgitt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Så deilig å se at dere flotte fruer (ja, selv de fra Lindeberg/Grorud) fortsetter planleggingen av barnimagenmøtet vårt til tross for at jeg har vært på spa hele dagen. Trengte også litt pedikyr på mine såre undersåtter. De må man jo stelle godt med når man er svanger. Det er jo viktig å ta vare på seg selv. Tutta fra Frogner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå