Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei eksperter:) Jeg har sett de har brillebukser både på Lindex - hvite i 100% bomull og ganske tykke. Og jeg har sett noen på Sparkjøp som er mer elastiske (95% bomull), tynnere og mer frotteaktige? I stripete utgaver som var litt kult... Er disse like gode? Eller er det andre steder hvor de har andre typer kanskje som jeg ikke kjenner til?
Fuglehjertet Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg bruker nøstebarn sine. De slet med leveransen en stund, men har visst nå fått tak i ny leverandør. (Har bare erfaring med de gamle de hadde) Det som er viktig når du velger, er at de må tåle å kokes, mange mister strikken i låret når du kokvasker de.
Gjest dagdrømmer Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hm, var på Lindex jeg også, har sjekket der flere ganger uten å finne, og når jeg spurte sist så visste de ikke hva det var engang. Men kjøpte til slutt på Kappahl da, økologiske til og med, så jeg er spent på hvor godt de fungerer etter noen vask... Hvite og tykke de også
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hei, og takk for svar! Jeg skal sjekke med nøstebarn igjen, fordi de hadde ikke inne sist jeg var der. De fra sparkjøp kan ikke kokes, så de er kanskje ikke de beste da, nei. Polarn o pyret pleier jo å ha kjempgod kvalitet, men det er vel litt dyrere der. Skal kjøpe til tvillinger, så jeg må jo ha noen stykker...... Jeg var på KappAhl i Sandvika - de hadde ikke brillebukser, men får sjekke det i noen av de andre butikkene. Det er jo kjempebra at de er økologiske. Lindex i Sandvika hadde masse brillebukser. Så det ser ut til at det vraierer veldig fra butikk til butikk.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 her har me mange forskjellige merker. sparkjøp, polarn og pyret, lindex , kappahl, arvet noen o.l. vasker alle på 60 og 90 grader uansett hva det står på di. har tålt det her=)
Chaiemae Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Jeg kjøpte brillebukser til halv pris (kr 19,50) på Cubus på Oslo city i går.
Madamina Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Bruker ikke brillebukser, men bleiecovere rett utenpå brettebleia. Har sånne som ikke brette rundt hoftene, men som legges som en strek i skrittet.
maria isabell Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 pull trekk sakal være det beste til tøybleier har eg hørt..innlegg,brettebleier og pull trekk..(eller ullbukser)
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 En må selvfølgelig ha PUL trekk eller ullbukse utenpå brillebuksene, men mange bruker det for å holde brettebleia på plass;) Snappi fungerer vel på samme måte....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå