sveis Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg bestilte den 15. og har heller ikke fått den. Flere her inne som har bestilt rundt den tiden og fortsatt venter på den, har jeg sett. Kommer vel snart, skal du se.
Zyan Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 begynner å få dårlig tid..hehe...skal jo bli slank om midjen til sommern.. *hehe*...tenk om den funker!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 jeg bestillte 17 og har fått min......
**Min nydelige Milla** Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Skulle akkurat til å skrive innlegg selv.. Bestilte også den 17. og ingenting her.. Utålmodig.. Syns noen får den kjempe raskt, mens noen må vente mange uker. Hva skjer med det da??
happybirthday Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg bestilte den 11.mars og har ikke fått den...Ser at mange som har bestilt etter meg, har fått den. Forstår ikke helt det, men.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg bestilte også den 17. Sendte dem mail i dag, og den var sendt, men det kunne ta alt fra 4-20 dager før man fikk den, så de er nok like rundt hjørnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå