Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har en gutt i magen, og leter etter navn.
.Ann. Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Stor, sint, full, mann fra sogn og fjordane, assosierer jeg det med. Men det er bare meg da ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjenner en som heter Heine pluss et navn til foran. Navnet er kjempesjeldent. Jeg hadde aldri hørt det før, og heller ikke siden. Det er jo et pluss, synes jeg, å bruke et sjeldent, men pent navn. Har bare gode assosiasjoner til navnet, faktisk en av de aller mest hyggelige og omtenksomme gutt jeg noen gang har møtt. Ellers er jeg av den varianten som ikke vil velge et navn før ungen er ute jeg da, vil liksom bli litt kjent med barnet først for å se hva som passer. Alle synes liksom det er sånt forferdelig hastverk med navnsetting. Man skal liksom ha navnet klart før man føder. Her i gården bestemte vi oss lenge etterpå.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Heine er et jentenavn...!! Hva med Henki??
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Heine er guttenavn!! Du tenker kanskje på Henny? Det er jentenavn.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg ville kalle sønnen min Heine Mathias, men så satte samboer seg på bakbeina. *dust* Veldig fint navn;-)
OsloMor Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Henie Ken, da kanskje? (He-he, synes det var morsomt selv og det er hovedsaken:-0)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Ååå, den skulle jo jeg ta! Haha, Heine-Ken.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Hahahha... Fra spøk til alvor Heine er et ok navn, men jeg foretrekker Hein pga personlige assosiasjoner..
To tette + snart ei med flette Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Heine er et skikkelig tøft navn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå