Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg har vært hoven ei stund, men nå er det i tillegg liksom kuler på de indre kjønnsleppene. Også får jeg små sorte blodfylte flekker på de ytre. Noen flere som opplever lignende?
Dizzie_mortil3 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Nei, men det du har er åreknuter i kjønnsleppene. Ganske vanlig, og veldig god prognose. de forsvinner stort sett alltid etter fødsel. God bedring! (Hvis du aldri har hørt om dette før, kan jeg minne deg på hvor vanlig det er å få åreknuter i bena, eller hemorroider, når man er gravid. Det er samme mekanismen bak åreknuter i kjønnsleppene, utposning på blodårer pga stort trykk og dårlig tilbakestrøm)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk det allerede uke 18 (uke 35 nå). Føles som jeg går rundt med en drueklase mellom bena... Veldig smertefullt, men dessverre ingenting å gjøre noe med når man er gravid. Er sykemeldt pga vondt for å gå og sitte. Både lege og jordmor sier de garantert forsvinner etter fødselen (for jeg har fått forklart at de kommer av tyngdepress fra foster/morkake/økt væske i kroppen) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Takk for svar dere! Jeg hadde det forrige svangerskap også, men fikk aldri noe svar på hva det kom av. De ble definitivt mindre etter forrige fødsel, men aldri helt borte. Sukk. I går var jeg og "famla i blinde" der nede med høvel, da kuttet jeg den ene som er litt vond. Blødde litt bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå