Gå til innhold

Hemmorider!! Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med hemmorider i flere år og nå som jeg er gravid blir det jo ikke bedre. Før jeg ble gravid sendte legen min inn forespørsel om operasjon og har selvfølgelig nå fått time. Er 15 uker på operasjons dagen. Snakket med sykehuset dag og de mente jeg skulle komme så de kunne ta en titt og se hva de kunne gjøre. Evnt lokal bedøvelse. Syns det høres litt skummelt ut! Og i tillegg må jeg ta to klyx dagen før og en samme dag. Hun jeg snakket med mente det gikk bra men hørtes ikke helt overbevisende ut... Noen som har erfaringer med dette? Hva syns dere? Skal jeg avbestille og vente til svangerskapet er over?

Tusen takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Jeg har 20 års "erfaring" med problemet, og kjenner så altfor godt til det. Er blitt operert 2 gang, og beklager å si det, men det var en grusom opplevelse. Har lært meg diverse metoder for å hode det mest mulig i sjakk, og har en fantastisk lege som har hjulpet meg mye.

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg til å vente til etter svangerskapet, de fleste får hermorider i forbindelse med fødselen, og da er du jo til bake på null igjen.

Prøv heller å holde magen myk og smidig, drikk Biola etc og bruk salve og stikkpiller. For meg er det bare Scheriproct som hjelper. Salven er reseptfri mens stikkpillene må du få resept på. Er ikke skadelig for barnet.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...