mayaya Skrevet 1. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 1. april 2008 ps. han ER virkelig glad i mayayaen sin, ja
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #27 Skrevet 1. april 2008 siklerotte: jeg vurderer fortsatt sterkt å dope'n ned og tvangsfrisere.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #28 Skrevet 1. april 2008 Du får kontakte hvis du trenger ytterligere bistand... Jeg stiller opp!
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 #29 Skrevet 1. april 2008 will do! Men nu er det natten for selfangere og kjerringene deres. Sistnevnte skulle egentlig ha planlagt fransk til imorra, men det får faktisk bare vente. Jeg er SÅ trøtt Nattinatt, søtingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå