Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg tror jeg dør snart. Beina mine er full av åreknuter. Bruker støtte strømer, men syns det ikke hjelper. Noen andre som er plaget av åreknuter? Er i uke 26, lurer på hvordan jeg kommer til å se ut etter svangerskapet. Mvh Norgeskartet
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 mine forsvant og jeg brukte ikke støtte strømper en gang... og de gjorde så vondt at jeg ikke klarte å gå sikkelig! men fin nå...
☆lieela Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Nei..ikke enda i hvertfall! Er i uke 30 nå..hadde tenkt å slippe unna sånt da, har lurt kroppen til å la meg slippe unna det meste! Håper det holder seg der. Men for all del, forstår frustrasjonen din..ikke mye moro det der sikkert, men sånt må man vel finne seg i når man skal ha barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå