Gå til innhold

ÅREKNUTER!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg dør snart. Beina mine er full av åreknuter.

Bruker støtte strømer, men syns det ikke hjelper. :(

 

Noen andre som er plaget av åreknuter?

 

Er i uke 26, lurer på hvordan jeg kommer til å se ut etter svangerskapet.

 

 

Mvh

 

Norgeskartet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine forsvant og jeg brukte ikke støtte strømper en gang... og de gjorde så vondt at jeg ikke klarte å gå sikkelig! men fin nå...

Skrevet

Nei..ikke enda i hvertfall! Er i uke 30 nå..hadde tenkt å slippe unna sånt da, har lurt kroppen til å la meg slippe unna det meste! Håper det holder seg der.

Men for all del, forstår frustrasjonen din..ikke mye moro det der sikkert, men sånt må man vel finne seg i når man skal ha barn :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...