Gå til innhold

hvis du blir gravid i neste uke....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så får du termin i 2009.....:) Nå må de få opp terminklubbene for neste år......Siste mens 24.mars og man får 01.01.2009 som termindato....med 28dagers syklus.....Huff, nå har jeg visst litt for lite å gjøre....:) Men hvi man vil satse på nyttårsbarnet så er det bare å henge i..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!! :) Jeg prøvde å skrive en påminnelse her for et par dager siden i håp om at de som driver siden er inne og titter litt innimellom, men ikke fått noe respons. Jeg fikk TR idag, så jeg vil veeeeldig gjerne bli med i januar 2009 klubben:)

Skrevet

Hehe, jeg har faktisk tenk på det jeg også :-)

Er 8 dager forsinket med mensen nå, å har regnet ut at hvis jeg er gravid nå, vil jeg få termin i midten av desember.

Å da tenkte jeg ' uff, stakkar beibien så får bursdag så sent' , vet hvor fælt det er når alle vennene dine er blir 18 å du enda må vente leeenge...

Men det er myyyyye bedre med desember-baby en ingen baby! :-)

Skrevet

Men tenk så utrolig koooooselig 2008-jul du vil få da!!! Må være verdens beste julepresang:)

Har du testet?? Spennende!!

Skrevet

Hvis man tenke på at de fleste går 2 uker over tiden og...:-) så kan det hende du holder ut til 2009 og da...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...