Askepott 3 barnsmor Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jenta mi skal ta bort polyppene på fredag og jeg gruer meg så fælt..Hvordan gikk det etterpå?Hvorfor ble de tatt bort?Jenta mi sliter ikke med så mye tett nese egentlig men hun la inn dren i ørene for 8mnd siden og har enda ofte ørebetennelser.De mener det da hjelper med og fjerne polypper...
Sjokoladekaka Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Mi fekk dren og fjerna polyppane samtidig:) Det gjekk heilt fint, ho klaga ikkje i heile tatt etter operasjonen. Ville berre ha juice:) Og dei timane vi var på oppvåkning, kunne vi ha latt vere, for ho klatra i stativet til intravenøset:) Trur eg trengte senga meir enn ho:) Einaste eg merka, var at ho virka litt ekstra tett i nasa om natta dei 2 første nettene etterpå Etter det har ho vore heilt fin og ikkje hatt øyreverk:)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Takk for oppløftende svar:) håper det går bra på fredag, håper hun er like heldig og ikke har vondt etterpå.
Sjokoladekaka Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Det går nok bra:) Og kjenner ho noke, så kan du jo gje ho paracet om kvelden:) Det er jo ikkje alle som reagerer likt på narkosen, men gjekk det bra sist, så går det nok like bra no:) Husk at det er oppe i nasa desse polyppane sitter, så det blir ikkje vondt å svelge, slik som når ein fjernar mandlane:) Det er vel derfor det ikkje plagar dei så veldig etterpå
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Det går nok veldig bra.. Om de skal ta mandler er det verre, men polypper er ofte greit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå