Gå til innhold

Sniker meg inn her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner vi straks å prøve på nr.2. Venter bare på at tanta skal reise så begynner vi å prøve og håper på at det er lenge til vi ser noe til henne igjen :)

 

Lykke til alle sammen! Håper vi alle kommer oss over på 1.tri i april :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn her Krepsen ! Så koselig at dere skal prøve på nr. 2. Det er jammen spennende å være prøver. Prøvde dere lenge med førstemann ?

Skrevet

Takk for det :) Med førstemann klaffet det i 1.pp så vi krysser fingrene for at det går like kjapt denne gangen, spennende er det uansett :)

Hvor lenge har dere vært prøvere?

 

Skrevet

Bare ei uke gammel BIM'er jeg (går inn i 1pp om et par uker) , men stiller meg i velkomstkæen likevel: Velkommen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...