Krepsen :) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Nå begynner vi straks å prøve på nr.2. Venter bare på at tanta skal reise så begynner vi å prøve og håper på at det er lenge til vi ser noe til henne igjen Lykke til alle sammen! Håper vi alle kommer oss over på 1.tri i april
Sonata08 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Velkommen inn her Krepsen ! Så koselig at dere skal prøve på nr. 2. Det er jammen spennende å være prøver. Prøvde dere lenge med førstemann ?
Krepsen :) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Takk for det Med førstemann klaffet det i 1.pp så vi krysser fingrene for at det går like kjapt denne gangen, spennende er det uansett Hvor lenge har dere vært prøvere?
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Bare ei uke gammel BIM'er jeg (går inn i 1pp om et par uker) , men stiller meg i velkomstkæen likevel: Velkommen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå