smågodt prinsessa Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jepp:) Eller. jeg flytter til Porsgrunnn i mai.. sambo er derfra:) har bodd der før også.. men ville hjem til stavanger i mamma permisjonen min.. så nå skal vi flytte tilbake.. jeg skal gå på skole osv:) Hvor i Porsgrunn er du fra?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg bodde på Brattås i 8 år. Men bor ikke der lenger:)
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 okej:) vi flyttet hit i mai i fjor:) jeg er heller ikke herfra, er opprinnelig fra like utenfor ålesund, men sambo er herfra:) Vi bor ganske nært sentrum i Porsgrunn. Hvor skal dere flytte i Porsgrunn? Hvor gammel er du og lillegullet?
smågodt prinsessa Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Okej:) Vi har leilighet på vessia.. ikke så langt fra Down Town.. bare over bruen liksom:) Så vi skal bo der litt før vi finner noe å kjøpe! Er besteforeldrene til sambo som eier leiligheten.. de bor i etasjen under. Så ganske greitt å få disponere den til vi finner oss noe eget! Gutten min er 6,5mnd.. Begynner å bli stor gutt:) Jeg er 22.. blir 23 i år.. du da?
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 skien her også mistenker at det sitter mange mødre med babyene sine rundt omkring her, og skulle ønske de hadde flere venninner med babyer...?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Er fra Brevik,men bor på Klyve i Skien
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 samme her..er 23 år og har en baby på 7,5 mnd. andre rundt samme alder? er alle med i barselgruppe eller?
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2008 okej:) hørtes jo veldig kjekt ut da! Gutten vår er 8,5 mnd, så begynner å bli ganske så stor gutt han også! Jeg er også 22 , bir 23 i august:) Kjenner du mange i porsgrunn da, siden du har bodd her før?
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 er 22, blir 23 i år:) og har en gutt på 8,5 mnd:) er med i barselgruppe ja.
smågodt prinsessa Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Nei kjenner ikke så veldig mange nei.. Har gått på skole i Bø.. så kjenner jo en del der oppe.. men i Porsgrunn kjenner jeg bare noen. Alltid kjekt å bli kjent med nye:) Gleder meg til å begynne på skole da.. treffer nok mange der også! Går du på skole eller er du ferdig utdannet?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Jeg er 23, snuppa er nesten 4mnd... Går i barselgruppe, men det er bare jeg og en til der :/ Så det er ikke så mye som skjer.. Har lagt ut innlegg på treffsidene til Telemark i håp om at noen svarer
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. april 2008 bra tiltak helenis og babyemilie! Synes absolutt vi skulle fått til et treff! Nydelig jente du har forresten:))
Mamsen87 :) Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 jeg er 20, har en sønn på 1år og gravid igjen nå. ikke med i barselgruppe nei..
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 vi er ikke engang med i barselgruppe Men vi er gjerne med på treff! er synd at så mange jevnaldrende jenter skal sitte hjemme med babyene sine alene da!
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. april 2008 vi er jo mange jo, skulle vel klart å fått det til??
smågodt prinsessa Skrevet 1. april 2008 #21 Skrevet 1. april 2008 Jeg vil også være med på treff:) Men kommer ikke før i Mai da.. håper jeg kan få skvise meg inn med dere:) hehe
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. april 2008 #24 Skrevet 1. april 2008 da har jeg kommet med ett forslag til tid for treff, på treffsidene til telemark:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå