Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 er du kompis med truddi chase?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg er i hvertfall ikke kompis med pc'n akkurat nå, har prøvd å svare tre ganger på din skumle insinuasjon om hylende kaniner, meg og pila og yppert, og dessuten prøvd å få svar på mailer og denslags, og den jævla maskinen dauer fortløpende. Kanskje jeg rekker å skrive ferdig denne gang.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Haha, ikke bra... Jeg måtte jo bare spørre da, siden mitt inntrykk av deg er spesielt likt denne ene personen. Pila og ypperten er også ganske like, men du.... Ja, det er nesten skommelt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 heyyyyyy... nå vil ikke jeg blandes med den kveruleringa som Pila bedriver med her inne!!! Dessuten fører hun et forferdelig språk som får beinstrukturen i kroppen min til å slå sprekker:-)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Beklager yppert, du inngår i min dib-sammenligning med hovedpersonens andre personligheter, enten du vil det eller ikke=)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg vil gjerne blandes med både pila og Yppert, jeg, selv om han ikke er for blanding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå