Gå til innhold

Flere som har vondt i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid i uke 13 og har så mye ubehag i magen. Det murrer og stikker. Noen ganger, spesielt når jeg har gått mye, kjennes det ut som en ballong i magen som presser seg innover og nedover i magen. Da gjør det ofte vondt og reise seg og sette seg. Flere som har det sånn eller er det noe galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte litt småvondt i magen. Stikker veldig i ligamentene ved lysken når jeg reiser meg. Tror egentlig det er ganske normalt. Var sånn sist jeg var gravid også. Det kan jo likevel være greit å lytte til kroppens signaler og ta det litt rolig når magen er litt vond.

Skrevet

Jeg er 14+4 og har endel murringer i magen. Kjenner ikke så mye i lysken, men det verker ofte i nederst i magen og i skjeden når jeg går turer.

Synes det er greit å kjenne at jeg er gravid :o)

Skrevet

Hei :)

Jeg er gravid i uke 17, og har tidvis hatt veldig mye "ubehag" i magen. Kjenner også igjen det du sier med den ballongen, som du kaller den :)

Her om dagen da jeg våknet lå babyen helt på venstre siden, og det kjentes ut som om den skulle presse seg helt ut..

Men, var på ultralyd igår og alt var helt bra, så er nok ikke noe farlig for din del heller :)

Du kan jo ringe legen din å prøve å forklare, så slipper du å bekymre deg!

Lykke til væffal, håper alt går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...