Gå til innhold

Jeg har vondt i området rundt halebeinet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan det være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også..noen som vet? Er dette også en del av bekkenløsningen?

Skrevet

halebeinet blir mer rikkaløst under sv.skap, så det er en form for bekkenløsning tror jeg. Jeg sliter også med halebeinet kan nesten ikke sitte på "pinnestoler" lenger, maks 10 minutt.... kjedelig!

Skrevet

Halebenet har leddbånd som blir løsere under svangerskapet, så smerter der kan også være bekkenløsning.

Anbefaler puter å sitte på, som gjør at halebenet ikke blir i press når dere sitter. Det finnes tempurputer (jeg har en og han er min aller beste venn for tiden... ), balanseputer og ruhuputer (usikker på skrivemåten her). De to første er å få kjøpt på helsekost-butikker/apotek eller er det noen butikker som heter bandasjist eller noe sånt?? Den siste puta vet jeg ikke hvor man får kjøpt, men sikker på de samme stedene.

Disse vil gjøre at dere kan sitte lenger, og med myye mindre smerter. Jeg hadde i alle fall ikke greid meg uten. :-) Har tempurmadrass og jeg. Sover som en engel om natta, og våkner totalt smertefri hver eneste morgen. Selv om jeg har store plager med bekkenet. Ganske digg kan jeg si! Våkner med et smil. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...