Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Her blir det mye hm, Cubus, Reflex så ikke noe særlig dyre klær. Synes det er litt annerledes når de er litt større da bruker de klærne mye lengre. Hva gjør dere?
Soffe Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Vel.. frøken har en mormor som kjøper dyre klær til henne. Selv var jeg og kjøpte janusull med 70% avslag:) Jeg syns det er greit med funksjonable rimelige klær. Så vi gjør den meste av shoppinga vår på EXIT. De har så mye fint til rimelige priser:)
-Dobergirl- Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 kommer helt ann på men finne jeg noe jeg bare elsker og har rå-kjøper jeg det!!!!men handler ikke bevist merke....men synes ofte merkeklær er finnest;(men HM har jo masse finne basisklær,og heler legger til et eller annet "selvplukk"
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 HM og Lindex er helt topp for min ettåring. OG kommer nok til være det i mange år. Det hender innimellom at det kan bli noe fra de andre butikkene med litt dyrere klær, men ikke for merke sin del. Aldri vært merekebevisst selv. Rett og slett ikke hatt råd!
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Utetøy og skotøy kjøper vi nokså dyrt. Der går det i Reima, Hestra, Viking og Ecco, som jo koster litt, men som jeg til gjengjeld vet er bra. Ulltøy kjøper vi Devold, som jo ikke er super-billig, men som er knallbra og holder hele vinteren. Annet tøy er jeg ikke noe nøye på i det hele tatt. HM og Cubus holder lenge for meg
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Går for det meste i hm, cubus, kapp ahl og lindex. -synes de har så mye fint. helt grei kvalitet.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Nei, kjøper mye fint på salg jeg..ellers i de vanlige kjedebutikkene:-) Men hun har endel fint fra USA og Spania da..som pappaen og besteforeldre har kjøpt:-)
Honningmelon Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Kjøper ikke spesielt merkeklær, nei. Jeg kjøper de klærne jeg syns er fine. Men, av uteklær blir det nok dyre klær. Troll, Ecco, Helly Hansen, Reima.
mai mammaen til to Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 har ikke kjøpt noe særlige merkeklær til henne. men mamma har kjøpt litt forskjellig.. men har kjøpt dyre uteklær. har kjøpt : reimadresser, ecco sko, kivat luer, reima luer, skogstad jakke osv...
Alvepike Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 tja, blir vel noe dyrt tøy ja. Men bare fordi vi har en elle melle butikk her i byen som har sååååå mye fint =) Ellers så handler jeg en del "basis" klær på hm og cubus. Ytterklær og sko blir også dyrt , siden jeg har funnet ut at kvalitet lønner seg på akkurat det området. Men jeg aner ikke hva slags merker hun har da, ser ikke på slikt jeg
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jeg har foreløpig bare handlet på hm, cubus, exit o.l. Men kommer nok til å kjøpe litt dyrere merke etterhvert når det kommer til utedress i barnehagen, sko osv. Men min tante og onkel handler bare merkeklær til gutten vår. Han fikk blant annet jean paul pysj i en alder av 3 mnd. (!), ralph lauren gensere, levis bukse, burburry og et merke som heter petit etterellerannet.. Men hadde ikke kjøpt dette selv. Synd det er fryktelig dyrt, har sett prisene.. Pysjen rakk han jo såvidt å bruke.. Det er litt anderledes når plaggene kan brukes lengere, men på en annen side, da slites jo klærne også på en helt annen måte. Jeg er veldig takknemlig for klærne vi får, men jeg har ikke råd til å kjøpe det selv. Ikke vil jeg lære han at merke bestemmer heller, når den tid kommer.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Jeg kjøper billige klær til jenta mi. Handler masse på salg og har det liggende i skapet til det passer. Handlet for eksempel masse sommerklær på salg på sensommeren i fjor for å bruke i vår og sommer. Har handlet vinterdress på salg nå i våres for å bruke neste vinter. Men sko legger jeg penger i. Vi kjøpte et par litt billige vinterstøvler i februar fordi hun var i ferd med å vokse ut av de gode vinterskoene vi hadde kjøpt i november, og jeg merker at de dyre har mye bedre kvalitet og holder henne varmere og tørrere på beina. Det blir nok Viking vinterstøvler neste år og fremfor noe billige greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå