MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Når blir jeg gravid? Kjønn.. Når blir typen klar og "voksen"..? f:22.05.89 han: 06.03.86! Klem=)
Mamalari Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Får ikke opp noe graviditet med det første, kan se ut som du må vente til neste år. Rundt vår/sommer 09. Ser iallfall ut som du vil få en liten en i begynnelsen av 2010. Ser ut som typen din trenger litt tid til og 'rase' fra seg. At han trenger litt tid til og gjøre ting. Føler han synes det er litt skummelt og tenke på barn nå. Han trenger nok litt tid til og bli vant med tanken. Til høsten/juletider tror jeg han vil begynne og bli klar. Tror han er litt redd for og ikke kunne gjøre ting med barn. Får opp at ønske om barn i fra din side er ganske sterkt. Kjenner meg litt igjen i deg. Før jeg ble gravid ønsket jeg meg veldig barn. Og trivdes kjempe godt i smvær med andre barn. Jobbet litt i barnehage. Føler at du på en måte også har det slikt:) Får opp jente på kjønn
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Du har veldig rett i det du sier!! Har jobbet litt i barnehage og holder på å søke! Tusen takk.. Da skjønner jeg.. Men er det derfor han behandler meg som en "dritt"? han bare fester å drar på gutteturer osv mn uten meg.. og fordi jg ikke er gammel nok.. han sier bare han skal leve livet.. kan det være derfor? Tusen takk.. hilsen "frustrert"..
Mamalari Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Tror samboeren din har litt behov for og tenke på seg selv, og gjøre det han har lyst til. Men det er uansett ikke noe grunn til og behandle deg dårlig. Tror du bør snakke med han. Virker som han vil leve livet før han blir klar for barn.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 Ja, prøvde å snakke med han igår, så vi får se om han tar hensyn til meg også!! Synes han kan leve livet med meg og ikke uten!! Forresten, ser du om dt blir giftemål på oss om noen år? Blir vi gamle sammen?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå