Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Baby-jenta mi på 3 uker har fått blemmer på kjønnsleppene sine. Helsesøster anbefalte å smøre de inn med sinksalve for at de skulle tørke ut. Hun kunne ikke si hvorfor hun fikk blemmer. Er det noen andre som har opplevd at babyen har fått blemmer nedentil? Hva kan dette være? Er det bleieutslett? Reagerer hun på babyoljen vi bruker? Er det huden som reagerer de gangene vi ikke har brukt babyolje ved bleieskift? Håper noen har noen gode svar.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Du , dette har jeg merket på jenta mi å. Pitte små bobler/blemmer. Ikke så mye , bare litt på ene kjønnsleppen. Smører med sink , men syns ikke det hjelper så mye. Bruker babyline oljen nedentil , hvis hun har mye bæsj som sitter fast , osv.. Men ikke mere enn det.. Hmmm.... Noen tips ?
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Min er 5,5 mnd og er rød og sår kun ved kjønnslepper og jeg har prøvd sink, intolyn, pudder og ingenting hjelper. Det neste er potetmel så vi får se. Ønsker tips jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå